• Comanda acum: 031-4188606 | 0735-853564  

Restaurante, cafenele, ceainarii.

restauranteBipService ™ îmbunătățește serviciile pentru clienți, oferind o experiență culinară de neuitat.

– Clienții dvs. pot apela un chelner prin apăsarea unui singur buton.

– Pentru a trece, modifica o comanda, sau solicita factura, BipService ™ este o modalitate rapidă și convenabilă de a oferi cele mai bune servicii pentru clienții dumneavoastră.

– Personalul va oferi mereu servicii impecabile. Angajații de la bucătărie, bar sau de la securitate pot avea propriile lor dispozitive BipService ™ pentru a comunica direct cu chelnerul.

BipService ™ este un buton de apel fără fir, potrivit pentru restaurante pentru a oferi o atenție specială și personalizată pentru client, chiar și atunci când restaurantul este plin.

Cum funcționează BipService ™?

Prin simpla apăsare a butonului, clienții pot apela un chelner. Nu este nevoie să așteptați câteva minute pentru pâine sau sare.

Acest aparat va îmbunătăți lucrul în echipa dumneavoastră. Mai multe persoane vor putea vedea toate apelurile și chelnerul, de exemplu, va putea trimite o alertă casieriei restaurantului, folosind butonul € pentru a cere factura. Prin urmare, factura ar putea fi gata chiar înainte ca ospătarul să ajungă la casierie.

Datorită unui ceas-receptor, chelnerii și managerii de restaurant sau cafenele vor comunica mai repede pentru a fi mai eficienți. Bucătaria poate notifica disponibilitatea pentru orice tip de produs alimentar (cald sau rece), în timp real, pentru a evita riscul de a avea clienți nemulțumiți atunci când produsul ajunge rece. Sistemul primește cereri de la clienți și colegi, de pe un singur dispozitiv.

Sistemul BipService ™ funcționează pe radio frecvență, fără nici o instalare, și este complet mobil.

Restaurantul va câștiga în calitatea  serviciilor.

– Oferiți clienților Dvs. un confort de neegalat și o experiență unică a serviciilor.

– bipService ™ oferă o mai bună organizare, servicii mai bune pentru clienți: acest lucru se va reflecta în vânzările restaurantului și în tips-ul chelnerilor dumneavoastră.