Când un client cere clarificări, poate fi dificil să găsiți persoana potrivită. Având un produs de bună calitate la un preț convenabil, nu este de ajuns. Clienții sunt, de asemenea, în căutarea inovațiilor, calității și eficienței.
BipService ™ vă permite să adunați toate aceste calități, prin îmbunătățirea experienței de shopping al clienților dvs. și făcând totul mai ușor și mai convenabil.
-Datorită lui BipService ™, clienții nu se vor mai simți atât de pierduți și vânzătorii pot face mai multe sarcini simultan.
– Cu un sprijin mai bun pentru clienți, cifra de afaceri a magazinului va crește în mod semnificativ.
BipService ™ este un buton de apel, plasat pe rafturi, permițând clienților dvs. să apeleze o persoană de sprijin pentru a obține rapid ajutor.
Cum funcționează BipService ™?
Un asistent sau specialist va primi imediat apelul pe ceasul lui receptor, spunându-i exact unde trebuie să meargă. În plus, cu instalarea garantată a acestuia și funcția sa wireless, acesta va primi alerte până la o distanță de 300 de metri. Acesta este instrumentul perfect pentru a acoperi întreaga suprafață a magazinului.
Comunicarea cu personalul va fi, de asemenea, mult mai ușoară. Managerii își pot contacta cu ușurință echipa pentru o mai bună organizare și un control mai bun asupra organizării echipei în cazul în care acest lucru este cu adevărat necesar.
Vă veți sfătui mai bine clienții pentru a găsi cele mai bune produse de amenajare potrivite nevoilor lor și nu veți pierde vânzările din cauza lipsei de informații.
Cereți sfatul și părerea experților prin intermediul unui singur buton.
– Clientii dvs. vor simți o percepție crescută a calității serviciilor, fără sentimentul că sunteți monitorizați constant.
– Sistem BipService ™ vă oferă posibilitatea de a furniza sfaturi pertinente, dar și creșterea vânzărilor.